nnur20 bende geç döllenme yaşadım beta verdiğimde sadece kese vardı 6 haftalıktım bebeğim 8. Haftada oluştu kalp atısı dahil ama betam 63.333 hani geç döllenmeyi sen bilemeyebilirsin neden öyle bişey düşündün doktorun falanmı dedi adetimde 4 gün geçikmişti