charlaa kızlarr merhabalar, İzmir e geçen yaz taşındık bu zamana kadar kendi işimi görüyordum ancak artık 36 haftalık oldum malum ağda jilet işi imkansız oldu😩 kuaföre gitmem lazım ama karşıyaka da temiz güvenilir kuaför arıyorum. gidip memnun kalan arkadaşlar önerilerinizi bekliyorummm😊 (yarın da kontrol var çatı muayenesi yapar mı acaba doktor ya 😰)
charlaa kızlar yarın çarşıya ineceğim. lütfen çarşıda kuaför önerisi alabilir miyim? söz konusu ağda olduğu için gerçekten tedirginim . :((