Guneskk bence şart psikolojik destek almak ya ..bende hep gitmek istiyorum ama hep erteliyorum kendim çözebilirim diye.. ilaçla değil de konuşarak bence daha iyi olur , hep içimize attığımızdan oluyor bunlar .. biraz da çevre baskısı,bi aman olmazsa olmasın, kim ne diyosa desin rahatlığına varamadım ,,gamsız olmak isterdim ..
Bide evde duruyorum sürekli tek başınayım,ister istemez odak nokta hep bu oluyor, bi işe girip çalışmayı da düşünüyorum .. belki kafam dağılır diye