nurisssko Hello anniskolar.bebeğim nisanın ortasında doğacak sling konusunda çok kararsız kaldım kimi çok övüyor kimi de yazın bebeği terlettiği için kullanamadım diyor.yaz bebesi olupta kullanan memnun kalan var mı acaba???
yigitinannesiiiii nurisssko ya benim oğlum kış bebeğiydi sling almıştım ama kaç kere kullanandın de bir iki anva pek pratik gelmedi bana yada ben beceremedim keşke kanguru alsaydım dedim şimdi ikinciye hamileyim haziranda doğum ihtiyaç halinde kanguru alıcam yazın kullanılıcak bişey değil bence sling hem bebeğe hem size eziyet olur gibi