Herkese merhaba , 39. Haftama girmiş bulunmaktayım doktorum bugün suyumun azaldığını normal doğum için en fazla 5-6 gün bekleyebilceğimi sonrasında eğer beklemek istersem imzamı alması gerektiğini söyledi hep normal doğum isteyen birisi olarak siz olsanız ne yapardınız ?