Arkadaşlar merhaba böbrek büyümesi yaşadığım için çok ağrı çekiyordum serumdan sonra bir progestan iğnesi vurdular iğne yerim çok kötü kalçam belim resmen kopuyor bu iğneylemi alakalı hemşireylemi yemin ediyorum ölüm gibi birşey tam 5 gün oldu en ufak bir ağrı azalması yok tam tersine artıyor yatamıyorum yürüyemiyorum nolursunuz bilen varsa yardımcı olsun napabilirim şuan ağlayarak yazıyorum bunları