Arkadaşlar 8 gün kaldı günümün bitmesine ama hanım efendiden hla bir gelme belirtisi yok sadece ufak ufak sancım oluyo. Ama 2 gündür özellikle gece yatarken asla durmuyor karnımı deliyor kaburgamı felç etti uykum haram oldu niye böyle yapıyor artık ağlıycam ya sinirden stresten bu durumu yaşayan varmı son günler😔😔😔 bide hamileğini özleyen insanlar var ben sanırım onlardan olmuycam o kadar bunaldım ki anlatamam 😔😔😔😔