Beybyi Kızlar sık idrara çıkıyorum ve sürekli bebeği çok aşağıda hissediyorum kasıklarım da arada bı ağrıyor vajina da batma hissi oluyor (içine doğru)
Pelnztrk Beybyi aynıyız nerdeyse benim karnımda böyle gibi, bugün kontrole gitti bebek makat geliş hala yukarıda dedi muhtemelen sezeryan 20 mart gün verdi 😢
Girlmama Beybyi karın düşmesi bence görünen bişey değil benimde hala düşmemiş gibi ama göğüs kafesimin altına dokununca yumuşacık ve boş yanı aşşağı inmiş oluyor zaten fazlaca baskı yapıyor doğum kanalına
Loveis Beybyi gebeliğin sonundasin sık idrara çıkman çok normal. Göbeğin de hiç aşağıda değil. Sancın yada başka doğum belirtin gelene kadar strese girmene gerek yok bence..