Sevim_Demir 10 zıbın
0-3 aydan 10 tane alt üst
3-6 aydan 5 tane alt üst,tulum
6-9 5 tane alt üst,tulum
Ben bu şekilde aldım, 1 buçuk ay falan 0-3 ayları kullandım hatta 2 aya kadar diyim, sonra büyüme hızına göre devamını aldık iyiki de öyle yapmışım, çünkü çok hızlı boy attı şuan 4 aylığız 9-12 ay giyiyor kalıplar genelde de küçük bence sen bebeğine göre bakarsın doğunca,kademeli olanı da yenisini almaya gerek yok bence başka ihtiyaçları alırsınız , burun aspiratoru ateş düşürücüyü falan da ben civile gittim orda ne varsa onlardan aldım markaya gerek olduğunu düşünmüyorum hepsi aynı görevi yapıyor bence, ben bu şekilde düşünüyorum