Canım benim 2.gebeliğim 26. Haftam. İlk gebeliğimde de oğlum çok hareketli idi gerçekten ayakta ve hareket halindeyken dahi hissediyordum. Şuan 2.bebeğim çok daha fena. Gece uyuyamıyorum harekettten. Gündüzde durmuyor. Sağa sola yatıyorum resmen ayaklarını ellerini batırıyor huylanıyorum. Yani hiç mi durmaz sürekli mi bir dönme, bir pozisyon değiştirme, tepinme, göbeğimin dışına bakınca çok belli oluyor tepiklediği. Korkuyorum bazen. normal mi bu durum bilmiyorum ki. İlk çoçuğum gercekten karnımda nasılsa şuanda hep hareketli bir çoçuk asla yerinde durmaz oturmaz sürekli konuşur sürekli iletişim halinde. Çok enerjisi var kafası çok ayık 3 yaşında. Bu yeni gelecek olan bebeğim karnımda çok daha fazla hareketli hatta hareketlerini 14.-15. Hafta içinde hissetmeye başlamıştım. Şuan 26. Hafta çok kuvvetli. oturuyorum mesela zıplatıyor beni irkiliyor her yerim. Vajinam, makatım, göbeğimin üst kısmı, göğüs altı kaburgalarım sürekli oralara bası var. Bu kadar hareketli olan var mı ki aranızda??
Bu arada ilk gebeliğimde 40+3′e kadar bekledim. Sancı yok, kasılma yok, su yok, açılma hiç ama hiç yok. Gayet rahatım bir huzursuzluğum yok. İlk çoçuğumda hiç durmuyordu karnımda geleside yoktu anlamadım mecbur sezeryan oldum bekleyebildiğim kadar beklemiştim. Acaba bu bebeğimde de böyle olacak.. bekle Allah bekle gelesi olmicak tepinip duracak