Tomris
Bir kaç forma yazı yazmıştım reglm gecikti diye. Ne çok umut ettim. Dün reglimin 6. Günü beta hcg sonucum 0.100 idi. Doktorum rahim duvarı kalınlığımın 9 mm olduğunu söyledi. Regl olamıyordum ama bir haftadır da ağrım oluyordu. Gerilimi saymıyorum bile. Sonunda bugün reglim sökülsün diye progestron iğne yaptırdım. Pazartesi fe genetik testi olucam. İnşallah bir şey çıkmaz.
Allahım ne zormuş bu işler...😫😫😫😞😞😞