Nerde oturuyorsunuz? Ben istanbul anadolu yakasındayım, kartal kızılay tıp merkezinde ücretsiz 4 buçuk saat eğitime katıldım sormak istediğim soruları vs sordum. Hem doğuma hazırlık hemde bebek doğduktan sonra dikkat edilmesi gereken herşeyi anlattılar valla çok memnun kaldım. Nisan gibi tekrarlayacaklarmış eğitimi eğer istanbulda yaşıyorsanız öneririm