Phyloo benimde vardı canım bir lokma alsam tosulayip kalıyordum uykudan gözümü açamıyordum şişkinlik mahvediyor du özellikle akşama doğru başlıyordu yemek kokusu falan ama 2 gündür aşırı rahatım birden kesildi belirtilerim insallah herşey yolundadir çok tedirginim