Ecemnazz Doğum yapalı 6 gün oldu bugün sarılık testi 16 geldi fototerapi tedavisini evde uyguluyoruz bizim gibi olan varmı kaç günde geçiyor
minikbebegim06 Ecemnazz bol bol emzirin 1 hafta olmadan attık biz sürekli emzirmeyle birde mama takviyesi yapmıştık ilk zaman sarılık düşünce bıraktık
dmlyksl Ecemnazz benim de oğlumun 3.gude 18 çıktı sınırın üstü olduğu için 1 gün hastane de kaldı tedavi gördü bizde oda tutup kendimiz beslemek istedik mama takviyesi ve emzirmeyle bir günde 9 a düşürüp taburcu olduk sonra da aynı şekilde devam ettik düzeldi insan çok korkuyor hele ilk cocuksa ama önemli olan beslemek
tecrubeliiannee Ecemnazz sadece bezi ile bırakıp güneş ışığı alan camın önüne koyun tülü açıp sarılık uyku yaptığı için emmeyecektir burnunu sıkıp topuğuna vurup şırınga ile mama ya da sagdiginiz sütü verebilirsiniz
Software minikbebegim06 mamayı günde kaç kere verdiniz. Ben uyandıramıyorum bebeği. 2 saati geçiyor, uyanması 1 saat sürüyor. Meme üzerine mama veriyorum :( memeyi de zor alıyor
Ecemnazz Her saat başı karnını doyuruyorum çişini ve altinada güzel yapıyor 10 günden sonra kayboluyormus kendiliğinden rabbim korusun evlatlarımızı,
minikbebegim06 Software geceleri verdik biz genelde uyanmadigi zaman topugunu burnunu sıktık uyandırdık öyle verdik siringayla veriyorduk mamayi da 5 cc lik enjektörle