busraltin Diş çıkarma dönemi kaşıntısı var geceleri de ağlıyor uyanınca önerisi olan var mı kullanıp memnun kalan
Aysunnn3 Jel önerilmiyor artık eskisi gibi tetagil var toz seklinde daha etkili hemde zararsız onlardan kullanmanızı öneririm jel yerine