agustosboceklerim2 Fridae bende aynı durumdayım sadece ilaç içerken mecbur içiyorum yemeklerden sonra birer bardak icebiliyorum
YavruKurtveAnnesi Fridae 15 haftalık gebeyim, inanın bende içemiyorum, doktor içine bi yaprak nane atın bir dilim portakal atin dedi öyle yapa yapa içiyorum bende