alpaslaninannisi Kızlar son adet tarihim 26 Ocak bugün kan testi verdim 5.7 çıktı nolur aydınlatın ? Geç döllenme mi hamilelik var mı ?
Loveis alpaslaninannisi şuan bunu biz değil doktor bile bilemez canım. 1 hafta sonra tekrar kan ver değer çok yukselmisse biseyler var demektir. Bu değerle var yada yok demek hiç mantıklı değil.
Sevgilimmmmmmm Geç döllenme olabilir ama öyle de olsa değere göre evet hamilesiniz ama çok çok düşük. Allah gönlüne göre versin ❣️
Mavikelebek- Benimde son adet tarihim 4 Ocak canım geçen hafta cuma günü beta 3.11 çıktı hep 1.20’den küçük çıkıyordu. Bende çok arada kaldım bu şekilde olupda değeri artan var mı acaba diye ☺️
gak18 Benim de 29 Ocak hiç gecikmezdi hala olmadım beta pazartesi 2 çıktı ben de cevabınızı bekliyorum
alpaslaninannisi gak18 ayy yazmamışım o gün verdiğim de sonucum 20,7 çıkmıştı dün gece verdim ve 80,2 çıktı bu şekilde ilerliyoruz bakalım henüz kadın doğum randevu almadım. Açıkçası kafamda karışık cuma gününe randevu almayı planlıyorum
Mavikelebek- Ben dün doktora gittim bir şey yoktu ultrasonda rahim duvarın çok incelmiş hamilede kalsan bebek tutunmaz hormon ilaçlarına devam et dedi bana 🥹🤷♀️