Novella Doğum yapan veya yapacak olan anneler mental olarak kendinizi doğuma nasıl hazırlıyorsunuz? Nasıl sakinleşiyorsunuz?
queenanne1 Novella bazen düşüncelere dalmışken buluyorum kendimi. sonrada diyorumki kimin içinde kalmış bebek senin kalsın😂 Allah bizim vücudumuzu ona göre yaratmış gelip geçecek sağlıkla hayırla olacak diyorum❤️
ilknurr98 Novella 36+2 oldum ara ara sancılarım oldukça “Allahım ben napacağım nasıl dayanacağım” diyorum ama sonra aklıma bebeğim geliyo onu kucağıma alacağım anın hayalini kuruyorum. Sürecimiz kolay değil ama sonunda vuslat var elhamdulillah 😍
Alp2108ask Novella sabah doğurcam inşallah. Herkes doğuruyor bende yaparım ya, sakin ol sskin ol diyorum kendime 😂😂
Novella ilknurr98 Ben de 32. Haftadayım yalancı sancılar oluyor. Planlı sezaryen olacağım ilk doğumum olacak ne kadar hazırlansam da hazır mıyım emin olamıyorum sadece doğuma da değil her şeye 🤭
ilknurr98 Novella başımıza ne geleceğini bilmediğimiz için aslında korkumuz. Allah hepimize kolay doğum nasip etsin inşallah 🥹
Novella Alp2108ask Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah güzel ve kolay geçer🙏 Doğumdan sonra yazın bize merak ederim😊