Merhaba bende haşimato troidim var normalde her ay aç karna kan vermem gerekiyor ama gebelikten dolayı aç karna hastaneye gidemiyorum dayanamıyorum şekerim düşüyor gidene kadar yolda tok karna kan versem değerlerde çok bi oynama olur mu bilgisi olan var mı