Beyzagzn benim 26+ 3 te 910 gramdı doktor kötü değil dedi sırf kafama takıldığı için 27+2 de başka bir doktora gittim o kilosunu söylemedi bile sadece gelişim geriliği yok iri bir bebek olmayacak dedi üzülüyordum başta da 30. Haftadan sonra kilo alır dedi çevredekiler şimdi çok takmıyorum