fidanyvz banada dahiliye doktoru ilaç vermişti 2 ay içtim ama içim rahat değildi endokrinde takipli hastayım zaten ben (modüllerim ve guatr var bende) kaydım olduğu için gittim sağolsun doktor hamileyim diye kabul etti baktı. Detaylı ultrasonda mesela nabzım çok yüksek çıkıyordu belki ilacın dozunu yükseltir bile dediler ama endokrin kesti ilacı senden daha kötü hastalar gördüm gerek yok içmene dedi b12 iğne ve d vit. Başlatmıştı vitamin değerlerim düşükmüş. Sonra 3 ay sonra tekrar gittim ilaçlı bişey yok doğumdan 3 ay sonra gel dedi yine öyle bırakmış olduk ilacı