babycom456 Kızlar mayıs ayı sorunsalı diyorumm , yeni doğmuş olucak kısakollu zıbın ve şort mu , kısakollu şortlu tulum mu öyle seyler mi almalıyım ya suan sadece yeni doğan kıyafeti var 😅
hayalperest2310 babycom456 yaşadığınız yer neresi bilemem ama doğuda uzun kol mevsimlik şeyler giydirilir eğer çok sıcaksa yine uzun kol bence hala serin oluyor mayıs ayı her yerde
Mry2020 babycom456 bacım bir ay olana kadar uzun kollu giydir bir zıbın bir üst veya bir zıbın bir tulum. Yelek giydirmen gereken durumlar için penye pamuk yelekler var onlardan al haziranda hava güzelce ısınır bebiş de biraz toparlanır kısa kollu giydirirsin veya şortlu filan
zynpknt babycom456 ilk 1 ay 40 gün için yenidoğan aldım zaten onlar uzun kollu başka alışveriş yapmadım yazın bebeğin gelişimine göre falan alışveriş yapcam tekrar bide sezon olmadığı için çok yazlık şeyler yok e bebekte falan şuan😂
queenanne1 babycom456 sadece zıbın giydirebilcez bence😂 şort tişört falanda aldım ben, ama en iyisi zıbınlar olacak gibi
babycom456 hayalperest2310 dimi bende öyle düşündüm bide yenidoğan sonucta üşür illa , 2 aylıkken belki
Moomtoobee Yeni doğan takımları zaten uzun kollu alt üst zibin takımları oluyo yeni doğmuş bebek üşür hastanede özellikle uzun kollu tutumlar alın ilk 1 ay için
Moomtoobee babycom456 sonrası haziran temmuz ağustos yaz dönemi hep kısa kollu zibinlar zibin altına şort olur bende öyle aldım nisanda doğum inşallah benimde
Mry2020 Anneolmak__ ben daha önce haziranda doğum yaptım ve ikinciyi de haziranda yapıcam 😁😁 bir hafta hastane çıkışlarını giydirip sonra kısa kollu zıbına geçeriz