Zeynep_Sedat 24 haftalığım iki gündür elim kolum bacağım şişiyor gbı hissediyorum ama görüntü de bir şey yok.. Damarlarım patlayacak gibi ağrıyor anlamadım ne yapmam lazım???
Zeynep_Sedat minikbebegim06 malesef randevu günüme var. Eşimin işi dolayısıyla ilçe deyiz doktor her zaman yok sağolsunlar.
minikbebegim06 Zeynep_Sedat acile gidin böyle durumlarda tansiyon ve yükseliyor da olabilir bana ödem şişlik vs olunca da hemen gel demislerdi acilden de bakıyorlar
Zeynep_Sedat minikbebegim06 ya nasıl anlatayım ki burayı hastane olayı sıfırrrrr ama birdaha olursa yine de gitmem lazım teşekkür ederim