busragrt Kızlar 30+3 den selamlar. Aşırı mide yanmam var ne yapsam geçmiyor sizin önereceğiniz şeyler var mı sizde işe yarayan
Deryadry busragrt ılık ballı süt,sade soda,bir yemek kaşığı tahin .Bunlar kesiyor benim mide yanmamı❤️
Aytum Ben biraz yürüyorum yürürken sakız çiğnemek hazmetmeme yardımcı oluyor. Benim de 30. Haftadan beri midemde sürekli yanma var. Yemek yedikten sonra hemen su içmiyorum ve uzanmiyorum onun da faydası oluyor.
ozlemsndl1 34+4 deyiz hala mide yanmalarım geçmedi hiçbir şey de etki etmiyor ne mide ilacı ne süt. Tek çare 8 den sonra birşey yiyip içmeyince rahat uyuyabiliyorum bir lokma dahi yesem uyuyamıyorum.
Selenyildiz Naneli sakız veya şeker 🤗 sütte çok iyi geliyor buz gibi bir oturuşta kocaman şişe içiyorum😶🌫️
Eszr Bende aynı durumdaydım ve asla hiçbir şey geçirmedi doktorum pulcet yazdı ve çok şükür şuanda daha iyiyim
Daisy020229 busragrt elma ve armut yiyebilirsiniz. Bi de zencefil çayı çok iyi geliyor yanmayı direkt kesiyor ama zencefil çayı günde max 1 bardak içebilirsiniz fazlası zararlı olabilir.
sd18 busragrt mide koruyucu isteyin doktorunuzdan pulcet kullanıyorum her sabah aç karna o gün midem hiç yanmıyor