gzm2410 Doğum esnasında bebeğin çıkması için bastırmışlardı, kaburgalarımın ağrısı dikişlerden daha fazla acıyor konuşurken nefes alırken çok zor oluyor. Doktor normal olduğunu söylüyor bu ağrılar kaçıncı günden sonra azalır yaşayan var mı