Selamlar başlıktada belli olduğu gibi artık 16+2 yim doktorum 14 ten itibaren yüz üstü yatma dedi bende çok alışkınım zorla yan yatıyorum yorgana destek yaparak sıcağı sevmediğim için sıcak basıyo uyanıyorum geri dalamıyorum öneri ye ihtiyacım var şu meşhur sayfadaki destek yastıklarından kullanıp memnun olan var mııı ?