Biyiklikedi YncaY Lütfen o kadar o çok sürmeyin günde 2 kereden fazlası zararlı demişti eczacım, kortizonlu krem olduğu için. Pişik için ekstra doğal içerikli bir krem daha kullanabilirsiniz.
dilaradoyan 1Atlas_dunyam ıslak kalmaya en müsait bölge orası mantar olmayacak da neresi olacak. Sadece bulaşıcı mı olur sanıyorsunuz mantarı. Pişiğin daha pütürlü hali görüntü olarak. Pişik kremleri yerine farklı krem kullanınca geçiyor
1Atlas_dunyam dilaradoyan bilmiyorum benim bebek erkek kız yegenlerimde vardi gormedim ben. Bakımını bence biraz ihmal etmiş ben erkek olmasin rağmen bezini 2 3 saatte bir degistiriyorum
Almirolie 1Atlas_dunyam lütfen ön yargılı davranmayın sizinde başınıza gelebilir bu durum bebek bu yara ala ala düşe kalka onlarla beraber yeni bilgilerle bizde büyüyoruz
1Atlas_dunyam Almirolie on yargı değil ama dikkatli olması lazım anne adayı doktor elbet hemen krem birsey verir daha çoğalmaya bitsin yazık bebeğe kim bilir nasıl kaşınıyorum rahat uyuyamazda
Almirolie 1Atlas_dunyam evet kuzum ama o bir anne adayı değil Anne ve evladı için emin olalım ki en iyisini ister oda istemezdi böyle olmasını annem benim bebeğim doğduğundan beri hep altını aç bakınsın derdi rahat etsin derdi doğduğundan beri altını açık bıraktık çok rahat ediyordu bana annem hep yol gösterdi insanın yol göstereni olması gerekiyor bayanında yokmuş ki burada mecbur kalıp bize soruyor çok geçmiş olsun diliyorum umarım tez zamanda geçer yavrucağın yarası önemli olan kuru tutmak pişik kremi bile çok nadir sürülmeli ben Birgül pişik sürmüştüm ve kız bebeğim afedersin kalmış orada ve idrar tahlili kötü çıkmıştı o gün aklıma o geldi ve güzelce temizledim bir sonraki gün idrar tahlilini tekrarladıklarında tertemizdi dikkat etmek lazım
YncaY panpancabo Evet düzeldi tamamen çok şükür 🙏🏻 bezinin markasıda değiştim günlük havalandırıyorum poposunu çok etki etti hava alması çok önemli sürekli bezde olunca kuru kalmıyor
panpancabo YncaY ben de bir kerecik farklı bez takınca olmuştu, bezler çok etkiliyor gerçekten. Ben de ondan sonra her bez değiştirirken hava aldırmaya çalıştım, hemen kapatmadım. Geçmiş olsun. 😊
Sara_bebek YncaY evet bende bebgimde yaşamiştim oyle birsey doktor bez markasini değiştirmemi onerdi başka markaya geçince duzeldi
YncaY Sara_bebek Bezde çok etkiliyor pişik mantar ama hava almasıda en önemli faktör bebeğim düzeldi tamamen bakalım inşallah birdaha tekrarlamaz