Ben tedavi ile ilk hamile kaldım ocakta kimyasala döndü tüp bebekti hiç belirtim olmadı bu ay hiç belirtim olmadan hamile olduğumu doktordan öğrendim daha ilk kontrole bile gitmedim betam 4000 lerde cuma gideceğim kontrole hiç belirtim yok diye bende endişeliyim ama herkes de aynı olmuyo