Leylasiva21 Bence normal kızım da hiç yaşamadım böyle durum ancak 4 yaşında yeğenim odada bebekleri ile oynar yanımıza gelip kafasından isim uydurup x beni çok kızdırdı küstüm yanınıza geldim diyor 🤣 Tabi biz ilk kez yaptığında şaşırıp bir süre sessiz takibe aldık bebekleri ile oyun kuruyor onlarla geziyor bazılarının annesi bazılarının ablası oluyor. Sizde sessiz takibe alın bir süre. Duruma göre haraket edin ama dediğin gibi şuan normal gibi duruyor oyun kurma yaşları 🌸