Ben 2.trimesterda kanal tedavisi yaptırdım ama 3’te önerilmiyor diye duymuştum. Çok can sıkıcı bir durum gerçekten sizi anlayabiliyorum ama doğuma 1 hafta varsa tuzlu su gargarasıyla idare etmeye çalışın :/ Ben ağrım olduğunda çok yaptım, en azından orayı steril tutmuş olursunuz