Hamile41 amann takma kayınvalideni ben de 19 .3 e kadar hissetmedim neymiş o oğlunu 4. Ayında tekmlerini hissediyomuş boşver sen,ben de çok korkuyodum bişey mi oldu neden diye ama iki gün önce hissettim karnımda emin ol nefesin kesilecek o an,hatta kayınvalidem karşımdaydı söylemedim o anı bozmasın diye hala hissettiğimi bilmiyor😊 doktor bu haftadan sonra hissetmeye başlarsın demişti zaten.seninde öyle olur endişelenme