myangelson Merveebuluttt 24+0 da acil serklaj oldum 11mm ve hunilesme ile. Herşey çok yolunda gitti 37+0 da tansiyon kaynaklı doğum yaptım
tazeannesese Serap09 çok geçmiş olsun Rabbim size bağışlamış. Kaç gün kaldı kuwezde we kilosu ne kadar di doğduğunda acaba
Serap09 tazeannesese şükür Allaha 9 gun kaldı 2250 doğdu ilk 12 gun kilo verdi 1900lere düştü sonra almaya başladı solunum sıkıntımız yoktu şükür çıktıı hastaneden yeme sorunumuz vardı
tazeannesese Serap09 hay maşallah güçlü bebitoya. daha fazla kuwezde kalanları duymuştum. Arkadaşım 34. Haftasında doğum yaptı bir hafta kalmıştı bebek kuwezde
Tugcedoruk Merhaba bende serklajlayım çarşamba günü önlem amaçlı oldum 35 ml uzunlukla ama benım 2 yıl once bir anda kısalma oldu dogum basladı tam açıklıkla
Glrozklnc Merhaba bende 12 haftada önlem amaçlı serklaj oldum şuan 33. Haftadayiz. ilk hamileligimde açılma oldu acil serklaj yapıldı ama 26 haftada erken doğumla kaybettim.