Nazo77 Biraz araştırdım 1-2 seneye kadar olmamak normalmiş.Gerçekten öyle mi hemen ertesi ay oldum diyen var mı?
Evin_450 Nazo77 4 ay sonra oldum bende hep merak etmiştim 1 seneye kadar da olmayabilimiş benim karnım bayağı şişmişti ve ağrıyordu 4 ay sonra oldum
Nazo77 Bebisiminannesii hemen derken 40dan kaç gün sonra?Bu sürpriz bebekler ondan mı çıkıyor meydana aman aman…
Bebisiminannesii Nazo77 anlamadim supriz bebek derken:) dogum yaptim ve hemen adet oldum 40im çıkmadan yani.
Nazlimom Tugba29_ süt nasıl koruyor acaba? Spirali diğer yöntemleri fln kullananlar boşunamı kullanıyolar 😂