Cok normal, benim bir oglum var 1 seneye yakin denedik, olmadik ikinci cocuk. Kadin doktorum amh n cok düsük tüp bebek yap. Tamam dedik, askinda cok istiyordum ama ilk randevuya giderken 40 daka yolda agladim. Neden bilmiOrum. Ama ilaclara basliyamasan hamile kaldim, ama kimyasal oldu.
Uzun lafin kisasi, öyle hissetmeniz normal, biraz korku biraz endise hepsi karisiyor💐 Rabbim kolaylastirsin korkmayim güzel düsünün güzel olsun Insallah❤️