Bus-ra590 Kızlar 25 haftalığım hareket ettikçe vajina da sızlama batma gibi hissediyorum normal mi herkeste mi böyle oluyor ?
busraanneoluyor Bus-ra590 ben hep öyleyim şuan 37+2 yim hala oluyo yürürken sanki çıkacak gibi alttan
Asli98- Bus-ra590 bende de oluyordu bebek aşağı baskı yaptığı için olduğunu söylüyordu doktorum birde mantar enfeksiyonu olabilir
Bus-ra590 busraanneoluyor ne zaman başladı o hissiyat aşırı rahatsız ediyor ya sanki ayağıyla oraya baskı yapıyor korkuyorum
busraanneoluyor Bus-ra590 30 du galiba 29 da olabilir Aynısı yaşıyorum ayakta çok kalayım hemen batıyo iğne gibi
Mervecimmm Bus-ra590 seninki muhtemelen rahim büyümesindendir.eğer bel ve kasık ağrın da varsa enfeksiyon da olabilir takip et ve bol su iç. Benimki de doğum yaklaştığı için diye düşünüyorum
Bus-ra590 Mervecimmm belimde kasığımda Ağrı yok 🥹 son aylarda normal zaten baskı yapıyormuş aşağı indiği için. Bakalım kontrolde soracağım
Surayldz Bus-ra590 benimde öyle oluyordu geçen hafta 25 haftalıkken doktora kontrole gittim bebek baş aşağı dönmüş canım baskı ondan olmus
Bus-ra590 Surayldz 1 ayı geçti gitmedim kontrole bende en son yukarıdaydı demek ki dönmüş 🥹 heyecanlandım şimdi..
tecrubeliiannee Bus-ra590 çok normal bu başı yukarıda ayakları asagida demek yani makat geliş hareket ettikçe vajinaya baskı yapıyor