Mehlikahnm Merhaba kızlar, 24 haftalık gebeyim. Bacak üstü nasıl desem kalça yanlarım acıyor. normal mi ? Yaşayan var mı ?
Arkgzem Mehlikahnm bende 24 haftalık gebeyim bende de kasılma oluyor bebgim biryere toplanıyor bide beyaz sıvı akıntım oluyor yarın muayneye gidicem
Arkgzem Mmehtappp akıntıya normal dedi nst ye baglandım kasılma sancı çıkmadı artarsa sıklaşırsa acilden gel dedi
Btl066611 Arkgzem benim akıntım da beyazdı ama geçenlerde ilişkiden sonra sarı renge döndü acaba enfeksiyon mu oldun siz yaşadınız mı
Arkgzem Mmehtappp bir saat içinde 4 ü geçiyormu agrılıysa beklemeden gidin sertleşmeler agrısız ve düzensizse takip edin arttını düşünürseniz acile gidin bide magnezyum almıyorsanız başlayın alıyorsanız günde ikiye çıkarın ama çok sıksa doktorunuza kesin anlatın progestan başlayabilir belki
Btl066611 Mmehtappp kenara toplandığını nasıl anlıyorsunuz 25 haftalık hamileyim öyle bişey hissetmedim daha arada setlerime ve sancım oluyor ama toplanmayı anlamadım
minussset Arkgzem 4 geçiyor ama ağrı yok dokununca kaçıyor ayrıla bel ağrısı ve tegl ağrısı başladı panik yapayım mı
Arkgzem Papatya_1626 şuan 26+3 üm sancı makinasına baglatıyor doktorum riske atmıyor riskli gebelik benim serklajlı yım ben
Mmehtappp minussset ya aslında olmuyodu iki gün önce uzun otobüs yolculuğu yaptım galiba ondan oldu yada usuttum diye düşünüyorum bu iki gündür oluyo
Arkgzem minussset bence riske atmayın panikte yapmayın ama Bi gidin acile en azından içiniz rahatlar nst çekilirse
Arkgzem minussset bu arada idrar yolu enfeksiyonu varsa oda kasılmaya tetikliyor ve aşırı sancı yapıyor alt karında test verin idrar baktırın