Bbk88 yok beni kimse çağırmadı hatta bende burada konu başlığı açıp sormuştum. Beni aramalarını bekledim genelde herkes öyle diyodu kimse aramadı sormadı cagirmadilar bile sağlık ocağını aradım hemşirenizle görüşmeniz lazım dediler iletişim numarasıda yoktu bende doktoruma ne zaman olmalıym dedim 20. Hafta kontrolume gittiğimde o da bu haftalarda olabilrsin dedi. en son baktm sağlık ocağından ses çıkmayacak kendim gittim öyle yaptılar kontrolümü aşımı. Eğer sizi de cagirmadilarsa mutlaka kendiniz gidin bi gözükün.