Bende 1 kere gittim Hatice hanıma gayet iyi ve ilgiliydi ama devamı nasıl olurdu bilmiyorum Cem beye çok iyi diyorlar ama resmen paralı devlet hastanesi ben gittiğimde baya sıra vardı eşim çok sinir olmuştı paramızla rezil oluyoruz diye 😏ve ufak bi hastane en ufak bi riskte devlete yolluyor zaten arkadaşıma gebelik zehirlenmesi tanısı koyuldı orda ve direk araştırma hastanesine sevk edildi özel hastane tercih edilecekse tam teşekküllü biyer olmalı böyle ufak yerler sıkıntılı oluyor hamililelikteki risklere karşı