Cicekbahcesi12 sutlukahve_ bende pike yakın gorup ertesi gun tamamen silik gormustum sonraki gun pik gördüm ümidinizi kaybetmeyin 2 gune goruceksiniz insallah
Nurellaaaaaaa1212 sutlukahve_ aslında iyi yapıyorsun ben mesela 24ü sabah pik gördüm akşam çatlamıştı. Bu yüzden böyle dönemlerde sabah aksam seklinde yap
sutlukahve_ Nurellaaaaaaa1212 bana da burda yapma fln diyenler oldu ama ben kaçırmak istemedim belki akşama pik olur diye yaptım ama olmamış inşallah yarın görürüm
Nurellaaaaaaa1212 sutlukahve_ bana da dediler bende dinlemedim gerçekten de aynı gün hem ğpik hem çatlama yaşadım. Belli olmuyor yani kuzum
sutlukahve_ Nurellaaaaaaa1212 evet bende burda öyle olanları gördüğüm için panik yaptım ama yumurtlama olmamış henüz 😂inşallah yarına