Mickeylover Bbk88 2 si ve 3 ü de aldkm ikişer paket koydum. Sezaryen sonrası çok öneriyorlar. Normal de olsa risk olduğu için anestezi alma ihtimaline karşın aslında sezaryen değil de
Happyka AnayimBenAna_ ben 10 bardak sade Nescafe içmiştim 🤣 ama çok iyi gelmişti, ara ara içmiştim tabi ki . Sonra 3 gün zombi gibiydim evde
AnayimBenAna_ Happyka benim ilk bir haftam uyuyarak geçti kızımı emzirdim onunla birlikte bende uyudum hep 😂 bunda nasıl olcak bakalım
Happyka AnayimBenAna_ bana uyku haram artık 🤣 evde 3 prenses var ay napacam bilmiyorum Allah’tan ilk 3 ay hep uyur bebekler
AnayimBenAna_ Happyka benimde annem gelmese bende uyuyamazdım. 3 yaşında bir kızım var nasipse iki hafta sonra bir kızım daha olucak 🌸♥️
Happyka AnayimBenAna_ Allah bağışlasın. Kızlar iyidir ya benim 3 kızdan sonra oğlan geliyor küçüğü yeni 1 yaşına girecek. Benim kimsem yok akraba falan yabancı olduğum için
yeni_anne2 Liddle_mom valla ben de bir kaç defa hatta daha fazla da olabilir oynattıyordum etrafa bakıyordum anlık ama baş ağrısı olmadı şükür 😂😁
Liddle_mom yeni_anne2 ben zaten sabit duramam kafamı kaldıramam büyük ihtimal ama sağa sola durmam yani🤣
AnayimBenAna_ Happyka o zor işte Allah yardımcın olsun inşallah eşin destek olursa zorlanmazsın yine ama
yeni_anne2 Liddle_mom ayyy zatenn elini koluna makinalar bağlanıyor onları hareket edemiyorsun bir baş kalıyor oda ister istemez oynuyor ama senn yine de çok oynatma 😂😂
Happyka AnayimBenAna_ evet hep destekçi kendisi . İşi kendi iş yeri olduğu için istediği zaman evdedir. Kız çocuğu olduğu için kimseye güvenmiyorum yoksa akrabaları var eşimin burda
Happyka Liddle_mom ben ilk sezaryanda sağa sola çok bakmıştım yeminle 10 gün baş ağrısından ölmüştüm. Sonra yasak olduğunu söylediler 2 sezaryan da güzel geçmişti
YavruKurtveAnnesi AnayimBenAna_ ayyy bana kimse dememişti 5 yıl önce sezaryen olduğunda 😆 Allahim o ne baş ağrısıydiii arada aklima gelir ne atlattim bee ne yaşadım beee diyorum 😅
AnayimBenAna_ YavruKurtveAnnesi bende baş ağrısı değilde bacak ağrısı olmuştu kahve içtikçe geçti şükür
Blueeberryy Ben oynattim bi saga bi sola dualar ediyodum beni keserlerken 🤣bide bebegi sagima koydular temas icin ordakilerden rica edtsen resim cekerlermi bi soyle benim aklimda yoktu hic bi baktim birsuru resim cektirdi doktorum😍
Liddle_mom Blueeberryy bende istiyom inşallah çekerler ebeler çok iyi büyük ihtimal kırmazlar beni ama devlet olduğu için çekmeyede bilirler🥲