20 günlük Yenidoğan bebesiyle çok yoruldum ya slikon uçla emzirmeye çalışıyorum emmiyor , sıfır uyku iştahım yok o kadar bunaldım ki ağlamak kaçıp gitmek istiyorum hep ağlıyor uyuyor herşeyim bitti sanki sıfır enerji yüzüm gun içersinde 1 kere bile gülmüyor düşünmekten kafayı yiyorum