Ovülasyonla takip ettim. 22 sinde yumurtladı 23. Ünde çatladı 3 gün arka arkaya değerlendirdim. 9 mart olmam gerek. Geç döllenme olacağını düşünmüyorum. 5 gün kaldı kan testi yaptırdım o kadar belirtiye rağmen çıkmadı. Sizce çıksa cıkarmıydı? Çatlamanında 10. Günü . 