Evrim-96 Hanımlar iyi akşamlar 🤗 benim bebeğim 3 gün önde bu gece 12 haftalık olacağım ben bebeğin ultrason gününe göre mi saymalıyım sata göre mi kafama takıldı bilgisi olan var mı ?
YavruKurtveAnnesi Evrim-96 doktor aksini demeyene kadar sata göre hesaplayın, arada gün gün oynamalar olurmuş 😊
Evrim-96 Tamam doktor öyle deyince ben ona göre baz alacağım sanmıştım yanlış biliyormuşum teşekkür ederim 🙏🏻