Minigim2727 ben gün aşırı iğne yaptırdım 2 hafta. Her gün de önce ağızdan sonra fitil olarak günde 2 kullandım. Dediğiniz yan etkilerin hiç biri olmadı. Sadece iğnede eve dönünce sedasyon verilmiş gibi oluyordu 3 4 saat. Ama ona da 3 4 iğneden sonra alıştı vücudum. Ağızdan alınca da uyku yapıyor sadece. Kilo alımı da tüylenme de olmadı aksine 1 kg verdim 14 haftadayım ama haftam küçük ondan da almamış olabilirim