Kivitoveannesi Kızlar bugün hamile olduğumu öğrendim 3+4 deyim keseyi de haftaya salı göreceğiz daha ben 3 4 gün önce lazere gittim araya da ramazan girdi diye Ramazan sonrasına tekrar lazer randevusu yazdırdım ama sizce gebelikte lazere gidilmeli mi sizler bu konuda neler yaptınız önerilerinizi bekliyorum pleaseeee
sutlukahve_ Kivitoveannesi hamilelikte yaptırılmıyor diye biliyorum yanlış bilmiyorsam doktoruna sor yinede
ReyHalVe21 Kivitoveannesi valla bende sanırım o haftalarda gitmiştim sonra öğrenince bıraktım burdaki gebe arkadaşların hiç biri önermedi hormonlar dolayısıyla etki etmez ve hani her ihtimale karşı tedbir amaçlı iyi değil diyorlar bilmiyorum ama bende perişan durumdayım kollar bacaklar genital her yerim yine çıktı doğuma kadar idare edicem jiletle sonra zaten Allâh kerim tekrar lazere başlarım yada lazer cihazı alırım ev tipi
Marsilyasabunu Kivitoveannesi canım lazercnin eline deli koz geçiyor bitmeyince hamile kaldın ondan diyorlar bence doğduktan sonra devam et
Basakparlar Kivitoveannesi benim vücudum komple lazerliydi bitirmiştim seansları şükür kalmamıştı ama gebelik dolayısıyla yeniden çıkmaya başladı paketini dondur doğumdan sonra devam et bir de sakın ağdaya geçme kıl köklerini güçlendirirsin ağda ile makineyle kısaltma yap bu süreçte
Kivitoveannesi sutlukahve_ salı günü kese görmeye gideceğiz o zaman soracağım doktora ama yaptıran var mı diye merak ettim
NNewbabyy Bende gidiyordum öğrenince 4 haftalık değildi bir kere daha gideyim dedim sonra vicdan yaptım vazgectim dondurdum haklarımı, zaten hiçbir işe de yaramazmis gebelikte o yüzden hem boşuna hem risk iyiki gitmedim dedim
Kivitoveannesi Lazer rahatlığına da alıştık ne yapacağız böyle ağda mı yapsak jilet vurmak istemiyorumm 😔
Bus-ra590 Kivitoveannesi hormonlardan dolayı kılların çoğalacak o yüzden gitme bence boşuna gitmiş olursun.. ben gebelikten önce gitmiştim şimdi tekrarladı maalesef ev tipi lazerle yüzüme yapıyorum sadece
2cocuk2kopek Kivitoveannesi kesinlikle lazere gidemezsin canım lazere gittiğin yeri ara bildir dondursunlar doğumdan sonra devam edersin
Ecemom_ Kivitoveannesi doktorum gitmeme izin vermemişti. Son 3 seansım kalmıştı paketimi dondurdum. Hamilelikte yasak