1159098263 2 ayık bebeğime yanlışlıkla 4 numara mama verdim 1 ölçek içti fark ettiğim gibi içirmedim bişi olur mu lütfen bilgisi olan yazsın❓🥺😭
Mikoosu 1159098263 bir şey olacağını düşünmüyorum canım için rahat etmezse doktora sor 2 aylık bebeğe acılı çiğ köfte veren duydum onun yanında hiç bir şey
babyiscoming_ 1159098263 fazla içirmemişsin bişey olmaz diye düşünüyorum ama doktora da sorun bir içiniz rahat etsin
Yona9 1159098263 Sürekli içirsen sorun olur tabi ama birazcıktan bir şey olmaz. Hepimiz hata yapıyoruz zaman zaman. Için rahat olsun
Tutaste_ 1159098263 su ver bence ıkı saate bır bı tatlı kasıgı hazımsızlık yapar cünkü iki tatlı kasıgı yeter gibi ama doktora sor
NNewbabyy Bence yapsa yapsa biraz hazımsızlık falan yapar diye düşünüyorum çok az icirmissin zaten Allah’a emanet birşey olmaz inşallah üzülme