Geçmiş olsun , ben 13 ,14, 15,16 haftadayken kendi doktoruma danışarak diş tedavisi gördüm anestezi aldım . Önce diş doktoruma gittim o bana yapmak istediği işlemler için kağıt yazıp verdi o kâğıdı kendi doktoruma götürdüm doktorum baktı onayladı . Ama haftanız yüksek ve benimki ile aynı değil o yüzden diş doktoruna danışmanızda fayda var çok geçmiş olsun tekrar 🥺