34+3 haftalik hamileyim 2-3 gundur vajinal baski çok oluyor sanki cikicakmis gibi geliyor sertleştiriyo kendini ve sanci yapiyo 2. Hamileliğim ve sezeryan olucam. Bu agrilar normal mi ilk gebeligimi hatirlamiyorim fazla 3 bucuk yil oldu 😀 oruc tutuyorum bide iftardan sonra coşuyor karnimda mubarek