Kızlar 33 haftalık çift yumurta ikiz hamileyim geçen hafta nstde sancım çıktı serum verildi, ciğer geliştirici vuruldu ve bir ilaçla sancim azaldi iki gün hastanede yattim. Bugün sezaryen kesi yerimde karnımın alt tarafına doğru bir ağrı var sürekli sancıyor böyle bir şey yaşayan oldu mu?