Değerin az artması çok istenen birley değil qma önemli olan kese bebek gelişimi eğer gelişim iyiyse kese iyiyse bebek görünürse dert etmeyin benim de ilk beta artışlarım iyiydi yavaşladı kese göründü 6 haftalıktım ama kese yeni oluşmuş gibiydi sonra beta düştü malesef 1 hafta içinde düşük yaptım kese de güzel gelişmemişti zaten sen kontrollerini aksatma kese gelişimi inşallah güzel olur sağlıkla büyüsün bebiş
Mucize0